Labello

Synonym for læbepleje i over 100 år

En global markedsleder indenfor læbepleje
- Succesfuld med de bedste aner -

En global markedsleder indenfor læbepleje
- Succesfuld med de bedste aner -

NIVEA's "lillebror" er i virkeligheden to år ældre: Læbepomaden Labello blev  100 år i 2009, og hører til de traditionelle brands fra Beiersdorf AG. I dag er Labello markedsførenede i læbepleje i Tyskland og mange andre lande. Beiersdorf producerer omkring 160 millioner læbepomader årligt.

Gå til webside
Brand fakta
  • Labello

    Labello - synonym for læbepleje i årevis
    Udviklet i 1909
    På verdensplan bliver der produceret 160 millioner læbepomader om året
    Markedsførende indenfor læbepleje
    Labello introducerede twist-up pomaden for over 100 år siden

Labello - "Put the twist on it"

Labello introducerede twist-up stikken for over 100 år siden. I 1909 blev læbepomaden det bedst sælgende produkt, ikke kun på grund af sin splinternye formel, men også på grund af dens praktiske emballage. Den klassiske blå farve blev ikke indført før 1973. I dag er der mange farver. En ting har dog ikke ændret sig: Tørre læber har ikke en chance med Labello.