NIVEA MEN

Effektiv og ukompliceret hudpleje til aktove mænd

Lille indsats, stor virkning
- Start dagen fyldt med energi -

Lille indsats, stor virkning
- Start dagen fyldt med energi -

NIVEA MEN er et førende verdensomspændende ansigtspleje brand for mænd. Sortimentet strækker sig fra intensiv ansigtscreme til energigivende shower gel og cool produkter til barbering. Sloganet "It starts with you!" Er lige så enkel og kraftfuld som produkterne.

Gå til webside
Brand fakta
  • NIVEA MEN

    Et af de førende brands indenfor ansigtspleje til mænd
    Produktudviklingen tager hensyn til særlige regionale forhold
    Fokuseret på produkter der er nemme at bruge og så effektive som muligt
    I de seneste år er mænds kosmetiske marked er vokset med ca. 5%
    Mænds hud er 15 til 20% tykkere end kvinders hud
  • Fakta om  markedet for hudpleje

    Mænd på badeværelset

    Beiersdorf's markedsundersøgelser giver afslørende indblik i mandlige badeværelsesrutiner. Britiske mænd bruger i gennemsnit 26 minutter om dagen i badeværelset, mens tyske mænd tilbringer cirka 30,7, hvilket placerer dem lige bag italienerne. Mændenes kosmetiske marked afspejler betydningen af hudpleje til mænd. I de senere år er det vokset med gennemsnitligt 5%.

  • Motivation for soignering

    konkurrencedygtig versus Feel-good

    Feel-good faktoren spiller ikke en vigtig rolle i mænds hudpleje (endnu). Mænd er motiveret til at følge de hudplejemetoder, som deres jævnaldrende på arbejdet og deres partnere. Ifølge Beiersdorf's undersøgelse, føler mere end 65 procent af tyske mænd sig mere attraktive og over halvdelen af dem føler sig mere trygge, når de bruger hudplejeprodukter.

  • Fakta om mænds hud

    Har mænd tykkere hud?

    Det yderste lag af mænds hud er faktisk 15 til 20 procent tykkere end kvinders hud, og den indeholder også mere støttende kollagen. Fordi huden har en fastere struktur, er den mere effektivt beskyttet mod UV-stråling og skadelige miljømæssige påvirkninger. Det er derfor, mænd har brug for mindre blødgøringsmidler og mere fugtighedscreme end kvinder.

  • M ænds hud rund omkring i verden

    Forskellige hudplejekrav fra land til land

    Specifikke regionale forhold spiller en vigtig rolle i produktudviklingsprocessen. Franske mænd har tendens til at have tør hud, der er udsat for urenheder. Russiske mænd har den mest følsomme hud af alle. Og halvdelen af alle kinesiske mænd har brug for produkter til fedtet hud.

  • Hurtig og effektiv

    Hvad mænd virkelig ønsker

    Kvinder elsker at pleje deres hud. Mænd synes, det er ubelejligt. De ønsker produkter, der er hurtig at bruge og leverer hurtige resultater. Beiersdorf opdagede dette i talrige undersøgelser, så NIVEA MEN's fokus på udvikling af produkter, er at det skal være så hurtig og effektiv som muligt.

    Gå til webside
  • Fakta om  markedet for hudpleje

    Mænd på badeværelset

    Fakta om  markedet for hudpleje

    Beiersdorf's markedsundersøgelser giver afslørende indblik i mandlige badeværelsesrutiner. Britiske mænd bruger i gennemsnit 26 minutter om dagen i badeværelset, mens tyske mænd tilbringer cirka 30,7, hvilket placerer dem lige bag italienerne. Mændenes kosmetiske marked afspejler betydningen af hudpleje til mænd. I de senere år er det vokset med gennemsnitligt 5%.

  • Motivation for soignering

    konkurrencedygtig versus Feel-good

    Motivation for soignering

    Feel-good faktoren spiller ikke en vigtig rolle i mænds hudpleje (endnu). Mænd er motiveret til at følge de hudplejemetoder, som deres jævnaldrende på arbejdet og deres partnere. Ifølge Beiersdorf's undersøgelse, føler mere end 65 procent af tyske mænd sig mere attraktive og over halvdelen af dem føler sig mere trygge, når de bruger hudplejeprodukter.

  • Fakta om mænds hud

    Har mænd tykkere hud?

    Fakta om mænds hud

    Det yderste lag af mænds hud er faktisk 15 til 20 procent tykkere end kvinders hud, og den indeholder også mere støttende kollagen. Fordi huden har en fastere struktur, er den mere effektivt beskyttet mod UV-stråling og skadelige miljømæssige påvirkninger. Det er derfor, mænd har brug for mindre blødgøringsmidler og mere fugtighedscreme end kvinder.

  • M ænds hud rund omkring i verden

    Forskellige hudplejekrav fra land til land

    M ænds hud rund omkring i verden

    Specifikke regionale forhold spiller en vigtig rolle i produktudviklingsprocessen. Franske mænd har tendens til at have tør hud, der er udsat for urenheder. Russiske mænd har den mest følsomme hud af alle. Og halvdelen af alle kinesiske mænd har brug for produkter til fedtet hud.

  • Hurtig og effektiv

    Hvad mænd virkelig ønsker

    Hurtig og effektiv

    Kvinder elsker at pleje deres hud. Mænd synes, det er ubelejligt. De ønsker produkter, der er hurtig at bruge og leverer hurtige resultater. Beiersdorf opdagede dette i talrige undersøgelser, så NIVEA MEN's fokus på udvikling af produkter, er at det skal være så hurtig og effektiv som muligt.

    Gå til webside