Vores Brands

Stærke og succesfulde - på verdensplan

Tæt på forbrugerenProdukter lavet til hudplejebehov

Beiersdorf's produkter er succesfulde overalt i verden, fordi forbrugerne har tillid til os. For yderligere at styrke denne tillid, investerer vi betydeligt i dermatologisk forskning og innovative teknologier, globale og lokale trendanalyser og en konsekvent global brand identitet.

Beiersdorf's brands forener internationale trends med regionale forbrugeres behov, fordi der ikke er to markeder, der er ens, og forbrugernes krav til hudpleje varierer betydeligt fra kontinent til kontinent. Vi gennemfører omfattende forbrugerundersøgelser og driver lokale hudforskningscentre for at være så tæt på vores forbrugere som muligt.

En af de faktorer, der driver vores globale succes er vores innovationsevne. Produktforsknings- og udviklingsaktiviteter har altid spillet en central rolle inden for Beiersdorf organisationen. Mange af vores forsknings- og udviklingscentres projektresultater, har hjulpet os med at etablere globale standarder, såsom opfindelsen af NIVEA Creme som revolutionerede hudpleje i 1911, har hjulpet os med at etablere globale standarder.

NIVEA

NIVEA

Vores vigtigste brand har haft mere end 100 års succes og er i dag en af verdens største hudplejebrand.

Læs mere

Eucerin

Eucerin

Apoteker, dermotologer og forbrugere i hele verden har tillid til Eucerin's medicinske hudplejekompetence.

Læs mere

nivea-men

nivea-men

De moderne og effektive produkter fra NIVEA MEN serien er førende på det internationale hudplejemarked for mænd.

Læs mere

Labello

Labello

Labello er synonymt med læbepleje og samtidig markedsførende i talrige europæiske lande.

Læs mere

Hansaplast

Hansaplast

I dag et globalt vellykket brand.Hansaplast's revolutionerede plaster og sårplejemarkedet for over 90 år siden.

Læs mere