Vores Strategi: The Blue Agenda

The Blue Agenda definerer kursen af vores fremtid.
Stefan F. Heidenreich, Chairman of the Executive Board of Beiersdorf AG

En fornemmelse for behov og ønsker vores forbrugere, en disciplineret tilgang til brand management, og innovation-ledet forskning og udvikling har gjort Beiersdorf, hvad det er i dag. Men vi sigter mod, at gøre det endnu bedre i fremtiden, skridt for skridt, og for at fortsætte virksomhedens udvikling på en  bæredygtig måde, og på lang sigt. Vores vision er at være nummer et i hudpleje i vores markeder og kategorier. Vores retningslinjer er vores Blue Agenda. indført i 2012, definerer den kurs, vi tager, for at stå mod udfordringer i fremtiden og med en har vi til hensigt at nå vores mål. Vi ønsker at skabe bæredygtig vækst og yderligere øge rentabiliteten af vores virksomhed. Dette strategiske program er fokuseret på at styrke vores brands, øge vores innovative magt, udvide vores tilstedeværelse på nye markeder, og på vores dedikerede medarbejdere.

Overblik over The Blue Agenda