Beiersdorf's produkter er succesfulde overalt i verden, fordi forbrugerne har tillid til os. For yderligere at styrke denne tillid, investerer vi betydeligt i dermatologisk forskning og innovative teknologier, globale og lokale trendanalyser og en konsekvent global brand identitet.
Beiersdorf's brands forener internationale trends med regionale forbrugeres behov, fordi der ikke er to markeder, der er ens, og forbrugernes krav til hudpleje varierer betydeligt fra kontinent til kontinent. Vi gennemfører omfattende forbrugerundersøgelser og driver lokale hudforskningscentre for at være så tæt på vores forbrugere som muligt.
En af de faktorer, der driver vores globale succes er vores innovationsevne. Produktforsknings- og udviklingsaktiviteter har altid spillet en central rolle inden for Beiersdorf organisationen. Mange af vores forsknings- og udviklingscentres projektresultater, har hjulpet os med at etablere globale standarder, såsom opfindelsen af NIVEA Creme som revolutionerede hudpleje i 1911, har hjulpet os med at etablere globale standarder.